معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


اولین جلسه شورای مشورتی خانواده در سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و به ریاست معاون مربوطه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام، بخشنده گفت: هدف ما در شورای مشورتی خانواده این است که قدمی هر چند کوتاه در جهت کاهش طلاق برداشته شود.
بخشنده افزود: در سال گذشته 6 جلسه شورای مشورتی برگزار گردید که پیرو این جلسات 25 مورد بازرسی از مراکز مشاوره تخصصی خانواده توسط تیم بازرسی انجام گردید و همینطور در راستای توانمند سازی و آموزش تعداد 9 کارگاه تخصصی برای مشاوران، روانشناسان و مسئولین مراکز مشاوره خانواده در استان برگزار گردید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ادامه داد: در این جلسه قرار است اعضای تیم جدید بازرسی مشخص، حق الزحمه جلسات مشاوران مراکز تخصصی خانواده تعیین و در مورد ساز و کار سامانه تصمیم (سامانه ثبت، پیگیری و ارجاء پرونده های مربوط به طلاق به مراکز مشاوره تخصصی خانواده) که سال گذشته در استان اجرایی گردید، بحث و تبادل نظر صورت گیرد.
در ادامه گوهری رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام گفت: تمام پرونده های مربوط به طلاق قبل از ثبت به مراکز مشاوره مورد تایید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ارجاء می شوند. گوهری ادامه داد: امیدوارم که بتوانیم تمامی پرونده های مربوط به دعاوی خانواده را به این مراکز تخصصی ارجاء داد تا از ظرفیت آنان برای حل مشکلات خانواده استفاده کرد.
گوهری افزود: در حال حاضر فقط پرونده های مربوط به طلاق توافقی در سامانه تصمیم ثبت می شوند که امید است با همکاری بهزیستی به عنوان متولی سامانه تصمیم، بتوان در سال 98 تمامی پرونده های مربوط به حوزه خانواده یا حداقل پرونده های مربوط به طلاق به درخواست زوج یا زوجه در سامانه ثبت و پیگیری شود.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی