معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


معاون اجتماعی و پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: در رویکرد جدید دستگاه قضایی حفاظت از اراضی ملی یکی از اولویت های مهم است و با متخلفان و قانون شکنان در این زمینه هیچ مماشاتی صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، بخشنده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بدره بر لزوم همکاری همه دستگاه ها در امر پیشگیری تاکید کرد و افزود: پیشگیری سرمایه گذاری محسوب می شود و برخورد قضایی باید در مرحله آخر صورت بگیرد.

بخشنده ادامه داد: اداره ثبت اسناد باید مالکیت زمین های و پلاک های مختلف را مشخص کند تا افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به تصرف اراضی ملی نکنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: می توان از ظرفیت مردم و سازمان های مردم نهاد در جهت حفظ و حراست از اراضی ملی استفاده کرد که در همین راستا سامانه ای با عنوان سجام( سامانه جمع آوری اطلاعات مردمی) در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه اندازی شده است.

بخشنده ادامه داد: با توجه به آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای پیشگیری شهرستان باید تدابیر و اقدامات لازم را در جهت پیشگیری از جرائم و تخلفات احتمالی اتخاذ نمایند.

وی با مهم دانستن انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات است که همه ما وظیفه داریم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن آن تلاش کنیم.

بخشنده تاکید کرد: همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند قطعا شایستگی حضور در مجلس را دارند لذا باید به دور از هر گونه تنش و درگیری قومی و قبیله ای، انتخابات با حضور حداکثری و در کمال آرامش برگزار شود.

قمری رئیس دادگستری شهرستان بدره در ابتدای جلسه گفت: حفاظت از اراضی ملی و برگزاری انتخابات دستور کار جلسه است که اجرایی کردن مصوبات جلسه برای هر چه بهتر انجام گرفتن این دو مهم لازم و ضروری است.

قمری افزود: یکی از مشکلات شهرستان بدره بحث اراضی ملی و معارضین محلی است که باید با همکاری همه دستگاه های عضو این مشکل مرتفع گردد.

رئیس دادگستری شهرستان بدره ادامه داد: هدف ما در این شورا پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی احتمالی، حفظ امنیت و آرامش انتخابات و صیانت از رای مردم است.


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام 

دادگستری ایلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی