معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


برخورد قاطع با شعارهای ساختارشکن

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ق.ظ

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: دستگاه قضایی با افرادی که با بیانات، شعار های احساسی و هنجار شکن سعی در سوء استفاده از فضا برای جلب آراء مردم می کنند به شدت برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، علی دهقانی با تاکید بر انجام وظایف قانونی همه نهاد ها افزود: نظام در مقابل مردم تکلیف دارد و تمام نهاد هایی که در امر انتخابات دخیل هستند باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، در کمال امنیت و با مشارکت همه مردم، استفاده کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان ادامه داد: انتخابات باید به شکلی برگزار شود که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی متجلی شود.

دهقانی افزود: این که کسی عملکرد نظارتی شورای نگهبان را زیر سوال ببرد به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه قضایی با کسانی که سعی در التهاب آفرینی و بر هم زدن آرامش جامعه دارند مماشات نمی کند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: ما با اقتدار به وظایف قانونی خود عمل و به کاندیداهای انتخاباتی که چهارچوب های قانونی را رعایت نمی کنند ابتدا تذکر و ارشاد و در ادامه برخورد قضایی می کنیم.

ششمین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور همه اعضا و به ریاست علی دهقانی در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی