معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


انتخاب هیات مدیره مرکز وکلای استان ایلام

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ق.ظ

با حضور عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اولین جلسه سومین دوره هیات مدیره جدید مرکز وکلای استان ایلام در سال ۱۳۹۹ در محل مرکز  وکلای استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، بخشنده به عنوان نماینده رئیس کل دادگستری استان در هیات نظارت مرکز وکلا ضمن تبریک به منتخبین از اعضای هیات مدیره در ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی معاضدتی تقدیر و تشکر کرد.

بخشنده افزود: خوشبختانه مرکز وکلای قوه قضائیه در راستای برنامه سوم پنج ساله توسعه و در زمان مرحوم آیت الله شاهرودی ریاست وقت قوه قضائیه تاسیس شد و یکی از مهمترین اهداف فلسفه وجودی مرکز وکلا دسترسی آسان مردم به وکیل و ارائه خدمات و معاضدت حقوقی به اقشار آسیب پذیر جامعه و در واقع اجرای عدالت می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ادامه داد: این موضوع باعث شده که دستگاه قضاء نظارت بیشتری بر فعالیت های مرکز وکلا داشته باشد.

بخشنده خطاب به رئیس و اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان گفت: انتظار می رود هیات مدیره نظارت کافی بر رفتار شغلی و صنفی وکلا داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد نماید چرا که حفظ سلامت دستگاه قضا اولویت اصلی قوه قضائیه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی