معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان در جریان بازدید از تعدادی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان گفت: مجموعه قضایی استان از هیچ تلاشی در راستای به حرکت درآوردن چرخه تولید و رفع موانع حقوقی و قضایی کارخانجات و واحدهای تولیدی در سطح استان دریغ نخواهد کرد.

دهقانی در بازدید از کارخانه آجر نقشینه، پلی اتیلین مهران، شرکت سیال گستر مهران و پوشاک و اقلام بهداشتی بخش چوار که با حضور مسئولان اجرایی و مدیران عامل بانک های استان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص لزوم حمایت همه جانبه مدیران و مسئولان از تولید داخلی و حمایت از فعالیت‌های سالم و قانونمند اقتصادی و به منظور امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و در چهارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه با حمایت و ورود دادگستری استان مشکل 4واحد تولیدی و صنعتی استان رفع شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در راستای عمل به شعار جهش تولید و با هدف اجرایی شدن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، دستگاه قضایی به مسائلی از جمله تولید، کارآفرینی و اشتغال توجه خاص دارد و اقدامات مؤثری در مجموعه قضایی استان ایلام صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سیستم قضایی استان ایلام در جهت رونق تولید، از فعالان بخش اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی چرخه تولید متوقف شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و بازدید قضات و نمایندگان دستگاه قضایی استان از مراکز تولیدی و صنعتی استان تصریح کرد: با ورود و حمایت مجموعه دستگاه قضایی از کارخانه ها، شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی استان مشکلات 4 واحد تولیدی رفع و از بیکار شدن 285 نفر از کارکنان آن ها ممانعت به عمل آمد و این افراد مجددا مشغول به کار شدند.

دکتر دهقانی در پایان تاکید کرد: امسال که به نام سال جهش تولید نام گذاری شده است، نهادهای دولتی باید با ساز و کارهایی که در اختیار دارند، موضوع حمایت جدی از تولید و تسهیل روند امور را برای تولیدکنندگان، صنعت گران و همچنین بخش خصوصی فراهم نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی