معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به مناسبت هفته قوه قضائیه، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با دهقانی رییس کل دادگستری ایلام دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار سردار شاکرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای والامقام هفتم تیر گفت:اقدامات شجاعانه دادگستری ایلام در خصوص پیش گیری از وقوع جرائم، مبارزه با فساد و مطالبه گری درخصوص حقوق مردم قابل ستایش است.

فرمانده سپاه استان با بیان این که اقدامات دادگستری استان ایلام زبان زد خاص و عام است، افزود: مردم استان قدردان اقدامات دادگستری در راستای اجرای عدالت و احیا حقوق عامه هستند‌.

سردار شاکرمی با تاکید بر این که با دادگستری تعامل صد در صدی داریم افزود: حمایت دادگستری از نیروهای امنیتی استان جهت ایجاد آرامش و امنیت مردم تا این حد در هیچ دوره از مدیریت های قبل در این مجموعه وجود نداشته است.

وی ادامه داد: سپاه حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب بوده و در راستای انجام وظیفه نه منتظر می‌ماند و نه کوتاه می آید.

سردار شاکرمی ضمن تقدیر از برخورد قضایی با مفاسد اقتصادی و قانون شکنان، گفت: مجموعه دادگستری استان به صورت جهادی پای کار هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به این که همکاری و تعامل سپاه با دادگستری در عالی‌ترین حد و درجه خود قرار دارد و نتیجه آن را می‌توان در بین مردم و در سطح جامعه دید، تصریح کرد: دادگستری استان اقدامات ارزشمند و قابل تحسینی انجام داده و این همان چیزی است که مردم از خادمان خود می‌خواهند.

در ادامه این دیدار دهقانی رئیس کل دادگستری استان با ارائه گزارشی از اقدامات قضایی گفت: در حوزه پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی از قبیل خودکشی، طلاق، توهین، ضرب و جرح و... کارهای خوبی انجام شده و در این موارد کاهش چشم گیری داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه با خلوص نیت و روحیه جهادی گام های مهمی را در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته است.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر این که دستگاه قضا با جدیت با فساد در همه زمینه‌ها مبارز می‌کند، اظهار کرد: سپاه پاسداران کارنامه بسیار درخشانی دارد و در حال خدمت بی‌منت به مردم است.

دهقانی با تاکید بر این که رویکرد دادگستری استان انقلابی بودن و خدمت جهادی به مردم است، خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، تقویت ارتباط های مردمی، احقاق حق، برطرف کردن نارضایتی‌های مراجعه کنندگان و حذف موانع بین مردم و مسئولان دادگستری استان به صورت جدی در دستور کار است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: سپاه بازوی توامند نظام در عرصه‌های سخت بوده و تفکر بسیجی این مجموعه الگوی دادگستری خواهد بود و با تمام توان از اقدامات سپاه حمایت می کنیم و در کنار نیروهای خدوم این مجموعه خواهیم بود.

دهقانی افزود: در راستای مبارزه با فساد به خصوص فساد اقتصادی، هیچ خط قرمزی نداریم و با تمام توان با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

وی با تشکر از مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای سازمان اطلاعات سپاه در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: هرکجا فساد باشد دادگستری با تمام توان در کنار سپاه با آن به شدت مبارزه خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی