معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به مناسبت هفته قوه قضائیه علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان، معاونین وی و رؤسای سازمان های تابعه قوه قضائیه در مسجد جامع شهر ایلام با مردم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دهقانی ضمن دیدار با مردم و بررسی مشکلات قضایی آنها بیان داشت: گستردگی کارها در دادگستری، حوزه های قضایی، دادسراها و دادگاه های استان، ضرورت دیدارهای مردمی را دو چندان می کند و این مهم به منظور رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع انجام می گیرد.

رئیس کل دادگستری ایلام ادامه داد: رعایت عدالت، خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها از مهم ترین اهداف خدمت و از اولویت های کاری مراجع قضایی است که به صورت ویژه پیگیری می شود.

وی خدمت در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری ارزشمند و گران بها دانست و پایبندی به ارزش ها و اهداف والای انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی قلمداد کرد.

دهقانی در پایان ضمن اشاره به اهمیت کرامت مداری، حفظ حقوق شهروندی و تداوم نهضت ارتقاء خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: احیای حقوق عامه می بایست به گونه ای باشد که جلب اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

این دیدار در محیطی صمیمی و با سعه صدر رئیس کل دادگستری استان برگزار و پس از بررسی درخواست های مراجعین، دستورات لازم جهت رسیدگی را به واحدهای ذیربط صادر نمود.

شایان ذکر است در این ملاقات عمومی، رؤسا و معاونین ادارات کل ثبت اسناد و املاک، بازرسی، زندان ها و اقدامات تامینی، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی حضور داشته و از نزدیک با مردم دیدار داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی