معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نشست تخصصی فعالان صنعتی نمونه، کارآفرینان برتر و سرمایه گذاران استان ایلام با حضور علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید.

دهقانی ضمن حساس خواندن شرایط مملکت و قرار گرفتن در شراط جنگ اقتصادی، تاکید کرد: باید با تلاش و تکیه بر توان داخلی در جهت تقویت اقتصاد و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنیم و در این راستا گام برداریم.

وی افزود: اهمیت اقتصاد و نقشی که در کشور دارد در فرامین مقام معظم رهبری صراحتاً بیان شده و با توجه به نامگذاری که در چند سال اخیر در حوزه اقتصاد صورت گرفته، دلالت بر اهمیت این موضوع دارد.

دهقانی افزود: جهش تولید یک سری الزامات دارد که برخی برمی گردد به مسئولین که باید از کارآفرینان حمایت بکنند، برخی برمی گردد به نهادهای نظارتی که باید نظارت بکنند تا موانع تولید برداشته شود و مشکلاتی که تولید کنندگان دارند بررسی و در جهت رفع آنان تلاش شود و برخی هم برمی گردد به خود کارآفرینان که در این عرصه فعال هستند.

دهقانی ادامه داد: در حوزه اقتصاد، امنیت اقتصادی، امنیت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری مشروع باید در دستور کار باشد و همه مسئولین در هر بخشی باید در این راستا تلاش کنند و حمایت واقعی و جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: حمایت واقعی به این معناست که در راستای سیاست های مصوب ابلاغی اقتصاد مقاومتی باید در جمع تولید کنندگان و کارآفرینان حضور پیدا کنیم و مشکلات این فعالان اقتصادی را بشنویم و در جهت رفع موانع به صورت واقعی تلاش کنیم.

دهقانی افزود: با تلاش هایی که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان صورت گرفته، مشکلات بسیاری از تولید کنندگان و کارآفرینان استان برطرف شده است، وی ادامه داد: در جلسات ستاد، نهادهایی که لازم باشد و باید پاسخگو باشند به همراه خود تولید کنندگان و کارآفرینان دعوت می شوند تا مشکلات آنان به صورت عملی و واقعی بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

دهقانی با تاکید بر این که اگر اتهامی متوجه یک فعال اقتصادی باشد نباید موجب این شود که منجر به تعطیلی واحد تولیدی شود افزود: هیچ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان نباید با حکم دستگاه قضایی و مقامات قضایی تعطیل شود.

رئیس کل دادگستری استان خطاب به تولید کنندگان و کارآفرینان گفت: اگر مشکلات و مطالباتی دارید یا ناهماهنگی هایی از سوی سازمان ها و نهادهای مسئول در جهت حمایت از شما وجود دارد ما مشکلات و دغدغه های شما را بررسی و در چهارچوب قانون پیگیری می کنیم و سازمان بازرسی در استان مکلف است به نقش نظارتی که در این راستا دارد عمل کند.

دهقانی ادامه داد: ما تلاش می کنیم اختلافاتی که در برخی از واحد های تولیدی بوجود می آید را از طریق داوری و میانجی گری و شوراهای حل اختلاف اختصاصی که اعضای آن را خود فعالان اقتصادی تشکیل می دهند، حل و فصل کنیم و از این طریق از ورود پرونده های بیشتر به دستگاه قضایی جلوگیری می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی