معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


برگزاری انتخابات در امنیت کامل

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱ ق.ظ

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، همایش مشترک فرماندهان انتظامی شهرستان ها و نواحی سپاه امیرالمومنین(ع) با موضوع برنامه ریزی و هم اندیشی برای امنیت انتخابات برگزار شد.

عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این همایش ضمن تسلیت رحلت امام راحل و قیام خونین پانزدهم خرداد گفت: در سنوات گذشته انتخابات های متعددی در نظام جمهوری اسلامی با امنیت و سلامت کامل برگزار شده است و تلاش همه ما این است که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز مانند قبل در کمال آرامش برگزار شود.

بخشنده افزود: ضمن برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش باید موضوعاتی چون اتخاذ تدابیر پیشگیرانه قبل، حین و بعد از انتخابات، ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را مد نظر قرار داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ضمن اعلام آمادگی کامل دستگاه قضایی استان برای همکاری در زمینه برقرای نظم و امنیت در انتخابات تاکید کرد: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده و با برگزاری جلسات به صورت مستمر و تعیین شعب ویژه رسیدگی کننده به جرائم و تخلفات انتخاباتی، پیگیر موضوع انتخابات می باشد.

سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان در این همایش گفت: نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاری انتخابات دوره های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه در برنامه ریزی جامع این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش های دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات افزود: امنیت انتخابات هر چقدر پایدارتر باشد مشارکت های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می شود.

گفتنی است این همایش با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری، فرمانده انتظامی استان، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و جمعی از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی