معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان ایلام در شورای تامین این استان حضور یافت و به بررسی مهمترین مسائل امنیتی انتظامی استان پرداخت.

رئیس قوه قضاییه مهمترین مسئله استان ایلام را موضوع بیکاری عنوان کرده و اولویت اصلی همه دستگاه‌ها در این استان را برنامه دراز مدت برای حل این مشکل عمده و مهم استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به گزارش استاندار ایلام از وضع پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌ای نیمه‌تمام در این استان، تاکید کرد: لازم است که مجموعه استان هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که می‌تواند نقش موثری در افزایش اشتغال و رفع مشکلات و رونق اقتصادی استان ایلام داشته باشد را احصاء کرده و برای پیگیری در اختیار ما قرار دهد.

رئیس قوه قضاییه افزود: ما با همه امکانات خود پیگیر رفع مشکلات این پروژه‌ها خواهیم بود و این امید نیز وجود دارد که در دولت جدید این طرح‌ها به سرانجام برسد چرا که آیت الله رئیسی انگیزه لازم در این زمینه را دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به وجود برخی مشکلات و مسائل قضایی در موضوع سرمایه گذاری و واحد‌های اقتصادی فعال استان ایلام نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی آماده است که هر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد را رفع کرده و برای رونق تولید تلاش کند.

بر همین اساس رئیس قوه قضاییه دادگستری کل استان ایلام را مامور کرد در رابطه با حمایت از بنگاه‌هایی که به دلیل مشکلات بانکی به تعطیلی کشیده شده اند، با بررسی و شناسایی، نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کند.

رئیس قوه قضاییه مسئله حاشیه نشینی را یکی دیگر از مسائل مهم استان عنوان کرد که می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برنامه ریزی برای ساماندهی به این موضوع را یکی از اولویت‌های مهم استان ایلام عنوان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی