معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


مالک روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: بر اساس قانون پیشگیری از وقوع جرم همه دستگاه ها موظفند در انجام اقدامات پیشگیرانه مشارکت داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روشنی در نشست صمیمی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام، نقش صدا و سیما را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم بارز و پررنگ توصیف کرد و افزود: صدا و سیما می تواند در قالب سریال هایی با زبان محلی پیام پیشگیرانه را به مردم منتقل کند.

روشنی ادامه داد: بدون شک همه ما در مقابل مردم که ولی نعمت نظام هستند مسئول می باشیم لذا باید تمام تلاش خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دهیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: باید تمام افراد جامعه  با حقوق خود آشنا شوند چرا که جامعه قانونمند مساوی با جامعه سالم و به دور از آسیب اجتماعی است.

بازوند مدیر کل صداو سیمای مرکز استان در این نشست ضمن استقبال از برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان در راستای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های حقوقی آمادگی خود را جهت کمک به این معاونت اعلام نمود.

 در پایان این نشست مقرر گردید تفاهم نامه ای ما بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و صدا وسیمای مرکز استان منعقد شود که پیام های پیشگیرانه توسط کارشناسان حقوقی این معاونت از طریق رادیو وشبکه استانی پخش گردد، همچنین تفاهم گردید برنامه سیمای خانواده با حضور کارشناسان حقوقی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا و پخش گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی