معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی

يكشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۰۵ ق.ظ

مالک روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام و در راستای اجرای برنامه های هفته قوه قضائیه، از پارکینگ خودروهای توقیفی شهر ایلام بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، روشنی ضمن بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی بیان کرد: این بازدید به منظور ساماندهی و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با توجه به در معرض فرسایش قرار داشتن خودروهای توقیفی به علت شرایط نامطلوب نگهداری در فضاهای غیر مسقف و برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و تحویل خودروهای توقیفی به مردم، صیانت از اموال آنها، جلوگیری از ضرر و زیان و تکریم مردم انجام می گیرد.

روشنی در این بازدید چالش ها، نواقص و مشکلات پارکینگ های شهر ایلام را مورد بررسی قرار داد و با تاکید بر این که باید در بازه زمانی تعیین شده مشکلات مربوطه برطرف شود، نکات و توصیه های لازم در این زمینه را متذکر شد.

قابل ذکر است که شهر ایلام دارای سه پارکینگ خودروهای توقیفی است که دو مورد از آنان مربوط به خودروهای توقیفی راهنمایی و رانندگی و یک مورد مربوط به پارکینگ خودروهای توقیفی ستاد مبارزه با مواد مخدر می باشد که از این پارکینگ ها توسط روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده دادستان مرکز استان و برخی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ایلام، بازدید به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی