معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


مالک روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام با حضور در برنامه زنده رادیویی ایلام به تشریح برنامه های این معاونت جهت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی پرداخت.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، روشنی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه افزود: ایجاد تعامل و انعقاد تفاهم با ادارات استان به منظور هم اندیشی و هم افزایی در راستای شناسایی زمینه و علل بروز جرائم و آسیب های اجتماعی و مقابله با آنان یکی از اقدامات این معاونت بوده است.

وی ادامه داد: در سند تحول قضایی به مقوله پیشگیری کنشی توجه زیادی شده است و با توجه به اینکه پیشگیری کنشی(غیر کیفری) کم هزینه می باشد، از اهمیت خاصی برخوردار است.

روشنی به معرفی سامانه سجام پرداخت و افزود: همه افراد می توانند با ورود به سامانه سجام گزارش های خود را با حفظ محرمانگی هویت افراد در مورد وقوع جرائم، آسیب های اجتماعی و معضلات مختلف به این معاونت ارسال نمایند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که این معاونت به آن ورود کرده است، نصب کنتورهای هوشمند برای چاه های آب کشاورزی، الزامی نمودن مراکز مشاوره خانواده به استفاده از مشاوران مذهبی و بررسی جاده های استان به منظور رفع نقاط حادثه خیز می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی