معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، جلسه ای با موضوع اجرای نمودن قانون حمایت از خانواده و آیین نامه اجرایی درخصوص وضعیت مرکز ملاقات فرزندان طلاق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، علی­محمدی رئیس کل دادگستری استان گفت: کمک به امور کسانی که در آسیب ها گرفتار شده اند وظیفه انسانی وسازمانی است و همه باید در برابر جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی به سیر تکاملی پیشگیری رشد مدار متناسب با اقتضائات سنی و تکوین شخصیت درافراد اشاره و افزود: چنانچه فرد در هر مرحله از رشد با مشکلی مواجه شود می تواند آن فرد را جزء افراد در معرض آسیب های اجتماعی واختلال های روانی قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: آنچه مسلم است محیط و امکانات مناسب و ایجاد فضایی برای آرامش روانی کودکان و والدین، می تواند در سازش و بازگشت به زندگی مجدد هم موثر و مفید واقع شود.

روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گفت: استحکام و قوام خانواده جزء اولویت های کاری و وظایف محوله این معاونت می باشد لذا در نظر گرفتن مکانی مناسب با عنوان مرکز ملاقات به منظور ملاقات والدین با اطفال لازم و ضروری می باشد.

وی افزود: در این راستا اجرای تبصر ماده 41 قا نون حمایت از خانواده و ماده 68 آیین نامه مربوطه، برای دادگستری و ادارات کل در نظر گرفته شده است که شایسته است مدیران کل به منظور تامین مکان مناسب، تجهیزات ونیروی انسانی مانند مشاور و مددکار همکاری لازم  را بعمل آورند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی