معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان، لازم است نظارت ها تقویت شود و رفع نقاط حادثه خیز تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، روشنی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده ورودی پرونده های ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف رانندگی در استان در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است که خسارت های مالی و جانی ناشی از این تصادفات آثار روانی و اجتماعی متعددی به دنبال دارد که گاه جبران آن غیر ممکن است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در اسفند ماه سال گذشته بازدید میدانی از محورهای استان توسط این معاونت و متولیان امر از جمله راهداری استان، پلیس راه و اداره راه و شهرسازی صورت گرفت که با مواردی چون نقاط حادثه خیز، عدم وجود دوربین های هوشمند کافی در طول مسیر، مشکلات هندسی پیچ ها و نبود تابلوهای راهنمایی رانندگی مواجه شدیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام تاکید کرد: با توجه به این که پنج ماه از زمان بازدید گذشته و بعضی از مشکلات مرتفع گردیده اما با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و افزایش چندین برابری ترددها در محورهای مواصلاتی، لازم است تلاش مضاعفی در راستای رفع مشکلات باقی مانده صورت گیرد.

روشنی افزود: هدف ما این است که به کمک همه متولیان امر بتوانیم با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه لازم در کاهش تصادفات مخصوصا در ایام اربعین موثر باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی