معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به نمایندگی از رئیس کل دادگستری استان در نشست شورای اداری استان شرکت و ضمن تقدیر از نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی استان پیشنهاداتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، این جلسه به ریاست سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و با حضور روسای ادارات استان برگزار شد.

در پایان این نشست به پاس قدرشناسی از زحمات و تلاش های نمایندگان استان در دور دهم مجلس دکتر سلام امینی و مهندس شادمهر کاظم‌زاده نمایندگان تقدیر شد.

استاندار ایلام از تلاش نمایندگان برای ارتقاء جایگاه ایلام در نظام بودجه‌ریزی نیز تقدیر کرد و گفت: در این مدت تلاش‌های خوبی در زمینه ارتقاء تقسیمات کشوری انجام شد که از جمله دهستان «دشت عباس» به بخش و بخش «هلیلان» به شهرستان صورت گرفت و ارتقاء بخش چوار به شهرستان نیز در حال انجام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۴۵
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست سلیمانی دشتکی استاندار و با حضور بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

بخشنده در این جلسه گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در خصوص موضوع قاچاق گندم در سال 98 اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داد که باعث پیشگیری از قاچاق این محصول استراتژیک شد.

بخشنده افزود: از جمله اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری می توان به برگزاری 4 جلسه با دستگاه های متولی و الزام آنان به انجام مصوبات، بازدید از اداره گمرکات – اداره فروش اموال تملیکی، مکاتبه و پیگیری لازم با تمام دستگاههای مربوطه در خصوص جلوگیری از قاچاق گندم، مکاتبه با دادستان های حوزه های قضایی استان در راستای اتخاذ تدابیر لازم مبنی بر جلوگیری از ورود دلالان برای خرید  قاچاق گندم ( جلوگیری ازفروش گندم خارج از چارچوب تعریف شده از طریق دولت) ، پیگیری در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان و ... اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۴
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام

با حضور عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اولین جلسه سومین دوره هیات مدیره جدید مرکز وکلای استان ایلام در سال ۱۳۹۹ در محل مرکز  وکلای استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، بخشنده به عنوان نماینده رئیس کل دادگستری استان در هیات نظارت مرکز وکلا ضمن تبریک به منتخبین از اعضای هیات مدیره در ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی معاضدتی تقدیر و تشکر کرد.

بخشنده افزود: خوشبختانه مرکز وکلای قوه قضائیه در راستای برنامه سوم پنج ساله توسعه و در زمان مرحوم آیت الله شاهرودی ریاست وقت قوه قضائیه تاسیس شد و یکی از مهمترین اهداف فلسفه وجودی مرکز وکلا دسترسی آسان مردم به وکیل و ارائه خدمات و معاضدت حقوقی به اقشار آسیب پذیر جامعه و در واقع اجرای عدالت می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ادامه داد: این موضوع باعث شده که دستگاه قضاء نظارت بیشتری بر فعالیت های مرکز وکلا داشته باشد.

بخشنده خطاب به رئیس و اعضای هیات مدیره مرکز وکلای استان گفت: انتظار می رود هیات مدیره نظارت کافی بر رفتار شغلی و صنفی وکلا داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد نماید چرا که حفظ سلامت دستگاه قضا اولویت اصلی قوه قضائیه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۵۲
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام