معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: نزدیک به 30 گزارش مردمی درباره تخلفات توزیع اقلام بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی در سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه(سجام) ثبت شده است که این گزارشات در حال پیگیری و رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده اظهار کرد: مردم از طریق سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه(سجام) به آدرس Sajam.scpd.ir می توانند هر گونه جرم و تخلف مربوط به ویروس کرونا را گزارش نمایند.

بخشنده ادامه داد: علاوه بر تخلفات بهداشتی، شهروندان می توانند تخلفات مربوط به گرانفروشی، احتکار، تهدید علیه بهداشت عمومی و ... را نیز به این سامانه گزارش کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: گزارش های ارسال شده به سامانه سجام باید با مشخصات دقیق و همراه با مستندات باشد. وی افزود: هویت شهروندان، دیده بانان پیشگیری و دست اندرکاران پیگیری گزارش ها کاملا محرمانه می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۵
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، جلسه ساماندهی کشتار غیر مجاز دام در استان در راستای مصوبات ستاد کرونای استان به ریاست نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه گفت: با توجه به اینکه کشتار غیر مجاز دام و مخصوصا در ایام کرونایی تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می شود، لذا دادگستری در مورد سلامت مردم با هیچ کس تعارف ندارد و با متخلفین به شدت برخورد می کند.

بخشنده افزود: مصوبات ستاد کرونای استان برای همه لازم الاجرا می باشد و با کسانی که این مصوبات را نقض می کنند طبق قانون برخورد می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۰۸:۱۱
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در راستای اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر اجرای بخش نامه اعطای مرخصی به زندانیان با حضور در زندان مرکزی ایلام و بررسی مشکلات زندانیان، نکات لازم را به مسئولین زندان یادآوری کرد.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده گفت: به منظور اجرای بخش نامه ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان در تعطیلات نوروز 99 تعداد 84 پرونده در کمیته 3 نفره با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بررسی و با 51 مورد پرونده جهت اعطای مرخصی با اخذ تامین مناسب موافقت شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۵۹
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سیزدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار گردید.

بخشنده گفت: مصوبات ستاد باید اجرایی شود و دادگستری استان به طور جدی پیگیر اجرای مصوبات این ستاد می باشد و با تخلفات احتمالی به شدت برخورد می شود.

وی افزود: شهروندان عزیز می توانند تخلفاتی که در این زمینه رخ می دهد را از طریق سامانه مردمی سجام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به آدرس sajam.scpd.ir گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به تخلفات رسیدگی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۵۷
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام