معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام

دادگستری ایلام
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
مالک روشنی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
..................................
با پیوستن به ما در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی یاری رسان دستگاه قضایی در استان ایلام باشید بیایید همه با هم جامعه را برای قانون شکنان و مجرمان ناامن کنیم هرگونه اقدامی در جهت پیشگیری از وقوع جرم که منجر به افزایش امنیت در جامعه شود باید با برنامه‌ریزی،هماهنگی متولیان امنیت، هدایت، نظارت و کنترل انجام شود و اگر اقدامات کارشناسانه صورت گیرد قطعاً به نظم اجتماعی، کاهش جرائم، آرامش، پیشرفت و توسعه جامعه می‌انجامد. رعایت حقوق شهروندی و ایجاد فضای امن در جامعه از بروز آسیب‌ها و رفتارهای نامناسب جلوگیری خواهد کرد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام
دادگستری کل استان ایلام
تبادل لینک


عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: یکی از آسیب های جدی که با آن روبرو هستیم رواج اعتیاد در بین قشر جوان و نوجوان است که متاسفانه در سال های اخیر سن اعتیاد کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، بخشنده گفت: استعمال مواد مخدر صنعتی به دلیل دسترسی راه تر و مصرف آسان تر در بین جوانان و نوجوانان و حتی بانوان مورد استقبال قرار گرفته است.

بخشنده افزود: اهمیت این موضوع به قدری است که در سال 95 مقام معظم رهبری در بیان 4 آسیب اولویتی که توجه ویژه مسئولین و همه ظرفیت های کشور می بایست بر محور توجه به آنها قرار گیرد، حوزه مواد مخدر و اعتیاد را معرفی کردند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در راستای پیشگیری از وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر صنعتی تاکید کرد و افزود: تشکیل واحد اطلاع رسانی مردمی برای شناسایی اماکن تولید و توزیع در واحدهای بسیج محلات در دستور کار قرار گرفته است.

 بخشنده ادامه داد: برگزاری کلاس های آشنایی با مواد مخدر صنعتی و عوارض آنها، نمایش فیلم های سینمایی و مستند مرتبط با حوزه مواد مخدر صنعتی، استفاده از ظرفیت بسیج دانش آموزی و بسیج کارگری در راستای پیشگیری از توزیع مواد مخدر صنعتی و شناسائی عناصر مجرم و فعال در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر در محلات می تواند در پیشگیری از این امر موثر باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی